четвъртък, 28 юни 2007 г.

•●РаЗчУпЕнИ 3●•٠



ГлеДаШ Ме ТакАвА КраСивА ОпАснА СлаДуранА...тО4нАта ПреДстаВа Че Русо ГладнО НямА.... :*

ИсКаМ дА Ти КаЖа НеЩо..ЗнАчИ...Ъъъ....ДоБрЕ!SuPeR.....ВсЪщНоСт КаКвО ИсКаХ Да Кажа..МаМкА Му..ОК...Да КаЖа ПроСто...ОБИЧАМ ТЕ!


•aSs $тpªdªx-тИ н€ г◊ рªZbрª..aSs пLªkªх-тИ н€ ме вИdя..дрУг м◊ит℮ $ъLzи иZтрИ-н◊ zªщ◊ товª н€ b℮ш℮ тИ...!


УсМиВкА оБиГрАна...НеБреЖноСт пОдчЕртАна...Ти сИ пОкАна И зАБрАна ...оБиЧам тВояТ НаЧиН,Да БъдЕш МноГозНаЧен...Да сИ оБърКаНа ЗаДаЧа.

: Ще му кажа криво-ляво на създание заспало.Момченце закъсняло,май не си разбрало с кого си се заяло и от смях си се заляло."Ало"да не би да си полудяло?На черното да казваш бяло!

ГлЕдАй мЕ В 0чиТе к0гАт0 тИ Г0в0рЯ - ВеЧЕ мИ е ПиСнАл0 с БаЛъЦи дА Сп0рЯ ! ОтеБаВАм И ЗаМиНаВАм ГрЕшКиТе нА мЪжКи пУтКи нЕ Пр0ЩаВаМ тУк 0стАвАм - чУвСтвА нАрАняВаМ!


Aз сЪм ЕдНа КоЯтО НяМа Да СрЕщНеШ НиКъДе...Аз НЕ сЪм оТ хОрАтА КоИтО сЕ сРеЩаТ пОд пЪт и НаД пЪТ...КаТо МеН нЯма, НяМа и Да иМа ДоКаТо сЪм ЖиВа...!!!


СлАгАм СоЛ В РаНиТе Ти..и Ги БлИжа..,За Да Се ЗаДоВоЛя,КъСаМ ПлЪтТа Ти и Се ХрАнЯ с НеЯ...,За Да Те ПрИсТрАсТя КъМ МеН.. :D ВсИчКо КоЕтО ИсКаМ Го ПоЛуЧаВаМ НеЗаВиСиМо СрЕдСтВаТа...ЦеЛтА ОпРаВдАвА ВсИчКо...

ЛиГлA сЪм И кФо оТ Тфа ? ГоВоРя З@Д ГъРбоВеТе На ХоРаТа и кФо оТ Тфа ? ЕгОиСт СъМ , SeXy,CraZy, W!Ld, @ И кФо тЕ БоЛи ? НаЛи мЕнЕ ТоЙ ИзБрА ,а Ти сИ ЗаХвЪрЛеНаТа ?!

НапРаВи тОвА коЕто с МеНе в МиСлИте сИ пРаВиЛ,цЕлУни Ме тАм, къДеТо да Не мОга Аз дА заБраВя...С фЛирТувАщИ меЧти сЪблИчаЙ тЯлОто Ми Ти, с цеЛувАщИ лЪчИ мЕ гАлЯт тВоИте очи!!!


мNоГо ЛиЦа СмЕNиХмЕ .. В мNоГо LоШи ХоРа DоБроТо ПреОDКрИХмЕ .. ЛъЖиТе иМ Do ЕдNиЧка ПрОсТиХмЕ .. и LюБоВтА Sи ПаК иМ DаРиХмЕ .. И аКо оТнОVо DоЙДе DеN В КоЙТо

NяКоЙ ПоSтЪпИ оТноVо ТаКа С нАс .. ПъРвО Ще оТмЪсТиМ и ПоSлЕ Ще Му ПроСтиМ!


Не си никакъв,че да ми се предлагаш-не ми трябваш.Мога да имам много като теб.Просто трябва да го поискам,но аз не искам!




Как Да Ти Кажа Че Те оБичАм,КоГатО Те ГледаМ с ДруГa Да ВърВиш?Как Да Ти КаЖа Че По ТеБ сЕ УвлИчаМ,КогАт0 с РадоСт Не Ме ПозДраВи?Как Да Ти Кажа Че По Теб КопНея,КоГато оБиДи БезБроЙ Ми Дари?Как Да Ти КаЖа чЕ НаСила Се Смея ЗащоТо ОтВъТре Ме БоЛии!


нE сИ мИсЛи чЕ тE оБиЧаМ,щОм тИ sE лЮбУвАм,нA pAзArA вСиЧkO ГлeДаМ,нO нE вСиЧкО сИ kУпУвAм..[!]


He cЪм бEзMOзЪчHa kYkлA Ha kOHцИ,He Me глEдAЙ TaKa yMHo, щE Tи пOkAжA kAkBo E дA жиBeEш бEзYMHo...S-KLaSa CЪм kOпeЛe He cE cЪMHЯBaЙ,Ha HЯkOЯ дPyгA cE HaдЯBaЙ!!!


Не СъМ ЛюБоВтА тИ еДиНсТвЕнА,нО тРуДнО щЕ Ме ЗаБрАвИш!ЗаЩоТо СъМ Мила, НепоКориМа И ИсТиНсКа!ЗаЩоТо МиНаВаМ пРеЗ дНиТе тИ и пАлАвО тЕ пРивЛичаМ,НадНичаМ ХлАпАшКи В оЧиТе Ти...И нА НиКоЯ нЕ ПриЛичаМ!



ЗаГаДъЧнА кАтО мЪгЛа,ПлЕнЯвАм мЪжКаТа ДуШа и дАжЕ сИлНиТе МъЖе ПаДаТ На КоЛеНе,За вСяКо дА ИлИ Не И НиТо ДеН НиТо чАс В ПлЕн Ще ИзПаДНа аЗ ДоРи и Да е ВсЕ ЕдНО аЗ РеШаВаМ С KoГо...


кА3вАт Ky4kA CъM БuЛa..Mu BcEku Cu ИmA XaPaKTeP.YлИ4HuЦa CъM БuЛa-E Пo ПoKpИBuTe Лu Дa BъPBя?BcЯka Be4eP CъM C Pa3Лu4Hu-4e OT KъДe Дa Гu B3eMa EДHaKBu??CпAЛa CъM C MъЖE..чЕ МъЖеТе уСтАВяТ лИ тЕ дА сПиШ..


вЛасТта Ми ПричиНяВа НаЙ-сИлНиЯ оРгаЗъМ, НаЙ-сЛаДкаТа ТрЪпкА, НаЙ-НеВеРояТниЯ ШоПиНг...иСтиНсКа КуЧкА, ЦиНичНа,ЛовКа,БруТаЛнА, с ТеЖъК ПаРфюМ и ЖеЛяЗнА вОлЯ ... с ОбуВкИ На Ferragamo и КосТюМ нА PRADA! Не БъДеТе пРосТо БоГаТи МоМичеТа, а ЖеНи с ВъзМожНосТ




КазВаТ НаЙ-БоЛяЛо,КогаТо ДрАскаТ ТвОеТо СъРцЕ..КазВаТ НаЙ КрЕщЯлО,КоГаТо Го КъСаШ СъС ПеРцЕ..KoГаТо ТоЗ,КоЙтО ОбИчАш БеЗ ЖаЛоСт Го ДеРе..ОсТаВаШ БеЗ СъРцЕ...


ToZi GraD e Laja i IzMaMa,VsiChki Sa DulBoKo v CherNata Qma.ChuVstVA Ne SushTeStVyvaT,VsicHki Na VunShNiQ Vid i BroIki RoByVaT.PriqTeLi EfEkTni,PreDaTelI PerFeKtNi.Da iZgReESh e LesNo,dA BuDeSh MiShka-ZvezDA moJe Bi InTeResNo




ПрАвЯ сЕкС с ТеБ,а Не ЛюБоВ-тИ сАм ИзБрА тОвА!ЦелУвАм Те От ЛюБоПиТсТвО,а Не От ОбИч-ОбИчТа ВеЧе Не СъЩеСтВуВа...Ти Си ТоЗи,КоЙтО я УбИ!Но Ти БеШе ХуБаВо,НаЛи?!?!




КрАсИвА,мНоГо ДиВа,зАкАчЛиВа,ЗаЯдЛиВа,рЯдКо ПрОщАвА, нО вИнАгИ сИ зАсЛужАвА! Ей ТвА Съм Аз И нЕ ми ПуКа За Вас!




КэФи Сэ На ВрАгОвЭтЭ сИ,зАщОтО сИ вИнАгИ в ГлАвАтА иМ,нО нИкОгА в КрАкАтА иМ.....




Не мИ пУкЪ За вАс мОмЧеТъ, нЕ мИ пУкЪ зА тЪпАтЪ лЮбОф. Аз сЪм пРоСтУ еДнА КуЧкЪ БеЗ сЪрЦе ЩоТу еДиН НеЩаСтНиК мИ гУ ВзЕ....!!!На МиРа Ме ОсТаВи и ДрУГи ПуТкИ Си НаМеРи..СвЕтА Ми НаПуСнИ,аКо ИсКаШ нА МайНаТа Си ХоДи ЩоТо оТ ДнеС дО МеН Ще иМа дРуГ кРеТеН!НоВа ПеСеН аЗ щЕ ПеЯ и НаД НеГо Ще Се СмЕя...ЗаЩо Ли?! ЩоТо МъЖеТе сА зА т'Ва - Да Се ВлАчАт В жЕнСкИтЕ kraka!!!Ima samo dve vremena kogato iskam da sym s teb – SEGA i ZAVINAGI.

Няма коментари: