четвъртък, 28 юни 2007 г.

Spomeni


teS TeBe LeKo SmE JeSToKi,ProSto Nii SmE SkApA StoKa....NqMa Da Ni PrIteJaVaSh,SoRrYy SlaDaK SaM OsTaVaSh.... :P
МожЕ Da CъМ СлАдka,м0же Da He CъМ,Но МожЕ Da Ме uMa6 ... СаМо На СъН!!


Не Се ЯдОсВаЙ,кОгАтО гОВоРяТ зА тЕб-НеЗаВиСиМо ДаЛи Е дОбРо ИлИ зЛо.ВаЖнОтО е Че СтОйШ нАд ТяХ и Ги ЯдОсВаШ с ПрИсЪсТвИеТо Си !

сЪс СмЪрТнИ оКовИ оТ гРоБа ИзРоВи гРоЗнИ оТроВи..дА оБиКнЕш оМрАзАтА,дА нАмРаЗиШ ЛюБоВТа,дА иЗпИеШ оТрОВаТа,дА сЕ вЛаЧиШ в ПеПеЛТа!дА оТкрИеШ раДоСтТа в ПоГреБаЛНо


НяМАшЕ СмеЛоСТ В ОЧИТе Ми Да ПоГлеДнеШ ДоРи пРеДИ ВсИЧко ТоВа Което ти мИ прИчиНи.с КоеТо Ме НаРанИ.С МЕн ИСКАш дА бЪДеш тИ НалИ?И НиКога не Ще мЕ зАбРаВИШ пОМнИ!!


`кОгаТо НЯМА какво да ми Кажете - Уста не ОтваРяйТе! кОгаТо НЯМА какво да Ми ПокаЖете - не се ОтваРяйТе !.. и кОгаТо не ВдяВате - ЗаеБете да РазСъжДаваТе... Tu Lo6a Tu Dobra Takava Sam Nali Taka ? Momi4e Sam S Kafevi Vlastva6ti 04i,Momi4e S Nai Razli4ni Taini I Me4ti . Tu Nejna,Tu Pak Zla Tova Se Krie V Moqta Du6a...

Няма коментари: