четвъртък, 28 юни 2007 г.

٠•●НоВи СпОмЕнИ●•٠



178. Ako golqm, debel, kosmat myj vleze v staqta vi prez noshta i vi sloji v torbata si, ne se plashete! Az kazah na dqdo Mraz, che vi iskam za Koleda.
179. Ponqkoga se chudq... kakvo useshtat peperudite kogato sa vlubeniω
180. Kogato se sybudq sutrin I pogledan slynceto se radvam, che denqt e zapochanl I ste te vidq otnovo.
181. Kogato nastypi noshta pogledni kym nebeto. Ako vidish padashta zvezda, ne se chudi zashto, a vedna si pojelai neshto.Povqrvai mi – ste se sbydne, zashtoto az te pojelah I te namerih.
182. Nujdaq se ot pregrydka, ot dokosvane. Nujdaq se ot trypka I celuvka. Nujdaq se ot lubov… Nujdaq se ot TEB!
183. Nai-trudnoto v jivota e kogato vijdate, che choveka kogoto obichate obicha drugigo.
184. Lubovta e syn. Molq te, ne me sybujdai.
185. Vseki moje da ti hvane okoto, no samo specialen chvek moje da hvane syrceto ti,
186. Vcehra vecherta poglednah kym nebeto I sychetah vsqka zvezda s prichina poradi koqto te obicham. Za jalost zvezdite svyrshiha …
187. Iskam da jiveq s edin den po-malko ot teb, zashtoto ne iskam da jiveq I edin den bez teb.
188. Kazvat, che chovek se vlubva samo vednyj. No tova ne e istina, zashtoto vseki pyt kogato te pogledna, az se vlubvam v teb otnovo I otnovo.
189. Shtastliv sym dori samo kogato mi kajesh “Zdravei” ili prosto mi se usmihnesh, zashtoto znam, che dori za mig sym bil v mislite ti.
190. Ako vseki pyt kogato me pravish shtastliv az vzimah po edna zvezda ot nebeto, to togava cqlata Vselena I vsichkite zvezdi stqha da sa v rycete mi.
191. Obichash me zashtoto sym hubav ili az sym hubav zashtoto me obichash ω
192. Lubovta e kato vqtyra – ne mojesh da q vidish, no q useshtash.
193. Kogato te pogledna, ne moga da otreka che ima Bog, zashtoto samo Bog moje da syzdade takova krasivo syzdanie kato teb!
194. Lubovta ponqkoga moje da e magiq. No magiqta moje da byde ponqkoga ….prosto iluziq.
195. Da te sreshtna be sydba. Da stana tvoi priqtel be izbor. No vlubvaneto v teb be izvyn moqt kontrol!
196. Ako nqkoga doide den v koito nqma da mojem da sme zaedno, znai che si v moeto syrce. I ste si tam zavinagi!
197. Vqrvash li v lubovta ot pryv pogled ili da mina otnovo ω
198. Moje da padnesh ot nebeto, mojesh da padnesh ot dyrvo, no naj-dobre ste e ako si padnesh po men!
199. Lubovta zapochva s pregrydka, raste s celuvka I zavyrshva sys sylzi!
200. Vie ste razberete kogato ste vluben, kogato mislite za drugiq poveche pyti na den otkolkoto za sebe si.
201. Kazvat, che lubovta se krie zad vseki ygyl….mai az se vyrtq v kryg!
202. Ako me obichsh ste mi pratish sladko syobshtenie!
203. Nai-golqmoto neshto koeto nqkoga ste nauchite e da obichash I da bydesh obichan!
204. V lubovta ima dobri I loshi vremena. I dvete sa neizbejni.
205. Lubovta idva s deistviq, a ne s dumi.
206. Ako za vseki mig v koito misql za teb zasajdam edna roza, to az ste se razhojdam v gradina ot rozi cql jivot.
207. Lubovta e kato voina – lesno zapochva I trudno zavyrshva.
208. Napisah tvoeto ime na pqsyka, no vylnite go izmiha. Napisah go na rykata si, no q izmih na sledvashtiq den. Napisah imeto tin a hartiq, no vqtyra q otvq. Napisah imeto ti v syrceto si I tam ste ostane zavinagi.
209. Lubovta e bolest, koqto ima samo edno lechenie I tova e choveka kogoto obichash.
210. Ima samo dve vremena kogato iskam da sym s teb – SEGA i ZAVINAGI.
211. Vie ste vluben ako se obajdate na nqkogo po telefona otnovo I otnovo, vypreki, che znaete, che chovekyt ne si e u doma , samo I samo otnovo da chuete glasyt mu na telefonniqt sekretar.
212. Ako mojeh da byda s teb samo v synishtata si, to togava az bih zaspal zavinagi!
213. Ostavete syobshtenie, ako me poznavate. Ostavete vtoro, ako me haresvate. Ostavete treto, ako me obichate!
214. Mojesh da se otkajesh ot lubovta, no lubovta nikoga nqma da se otkaje ot teb!
215. Ako bqh vluben, stqh da izkacha nai-visokata planina. Ako bqh vluben stqh da prepluvam nai-golqmoto more. Ako bqh vluben stqh da sym vluben v teb!
216. Lubov e da dadesh na nqkogo vyzmojnostta da te unishtoji, vqrvaiki che toi nqma da go napravi.
217. Tova che nqkoj ne te obicha taka kato ti iskash, ne znachi, che toi ne te obicha s cqlata si dusha!
218. Ponqkoga mi se iska pak da sym dete, zashtoto izdranite kolena po-lesno ste se izlekuvat ot razbitoto syrce.
219. Lubovta e kato permanenten marker - nikoga ne moje da byde iztrita.
220. Zashto trqbva da izkacha 1000 planini za da stigna do teb, a vsichko koeto trqbva da napravish ti za da me imash e edna usmivkaω
221. Ako poluchavah po edna stotinka za vseki mig v koito mislq za teb do sega da sym stanal milqrder!
222. Pregrydkata e perfektniq podaryk I stava za vsichki razmeri.
223. Ne kazvai, che me obichash dokato tova ne stane istina, zashtoto moga da napravq neshto glupavo I da ti povqrvam!
224. Obichai me ili ne me obichai. I pri dvata sluchaq ste si v syrceto mi!
225. Ako zastanesh pred ogledaloto s 12 rozi v ryce, to v nego ste vidish 13 prekrasni cvetq!
226. Lubovta e kato plavasht pqsyk – kolkoto po-dylboko propadate, tolkova po-trudno e da izlezete.
227. Lubovta zapochva kato nenavist. Prodyljava s priqtelstvo I se prevryshta v neshto krasivo!
228. Ne mrazete rozite zaradi tehnite bodli. Obichaite bodlite zaradi tehnite rozi!
229. Sylzite sa dumite, koito syrceto ne moje da izreche.
230. Dokosvam te, rycete mi gorqt,ste te oparq.Celuvam te,a ustnite mi shepnat pak obicham te!
231. Kogato zvezdite izgreqt I dyjdyt lekichko rymi, ochichkite ti veche myjdeleqt,s celuvki ste galq syrceto ti, dokato sladko spi:) 232. Vseki chas-po 1 roza!Vsqka minuta-po 1 usmivka!Vsqka sekunda-po 1 celuvka...i mn obich - neprekasnato,samo za teb! 233. Jaduvam te,kym teb sym ustremen v svoqt bqg. Ochakvam te goresht/a,trepnesht/a da spresh na moqt briag. Ste doidesh li s protegnati kym men ryce. Vzemi go – tova e moeto syrce.
234. T-eji mi neshto ne sarceto.E-dvali shte me razberesh.B-ezumno nqkogo obicham.E-to po bukvite shte razberesh.
235. Tseluvam te i ti politash.Dokosvam te i ti zalitash.Obicham te i ti izlitash i pri mene dolitash.
236. Ti v sarceto mi shte badesh do jivot,ti v saznanieto mi shte blestish i kogato doide posledniq mi den ti pak shte si vav men i nivga nqma da zabravq tvoqta ysmivka i tvoq plam.
237. Ako valnata na zabravata ni othvarli na razlichni bregove,znai che dalech ot teb tupti 1 istinsko prqtelsko sarce 238. Na edna roza vidqh 2 kapchici rosa.V mig slanceto izgrq ite se slqha vav edna.Tova bqha nashite vliubeni sarca! 239. Vij petnata po lunata. Tova sa moite sledi ot moite stypki, ostanali kogato ti svalqh az zvezdi.
240. Zashto te tolkova haresah,v miga kogato te vidiahωZashto se radostno usmihnah,v nastroenie li biahωNe kria che bezumno te obicham,ne kria che sam vlqben v teb,i nikoga ne shte otricham,che az obicham samo teb!!!
241. Az znam, che vsichko ni deli-i vqtara,i horata,i mraka..Az znam i mnogo me boli,no vapreki tova te chakam!
242. Ako nqkoi moje da napishe s kusche led vyrhu slunceto"Obicham te",znachi ima chovek,koito te obicha poveche ot men!
243. Ti si nejna luna i bezkraino sianie. Ti si zaleza, koito zaspiva pred men.Ti si vsichko, koeto naricham jelanie. Moia nosht ti si i moi slanchev den, liubov i moq jivot...!!!
244. Ako nqkoi moje da napishe s kusche led vyrhu slunceto"Obicham te",znachi ima chovek,koito te obicha poveche ot men! 245. Az znam, che vsichko ni deli-i vqtara,i horata,i mraka.Az znam i mnogo me boli,no vapreki tova te chakam!
246. Zashto da kriq sulzite i da kazvam,che ne me boliωDa luja,che ne te obicham,shtom za men vsichko si ti!
247. Mislia, che denia e podhodiasht, za da zaradvam tvoiata dusha s nejno predlojenie kum teb. A tova e moiata mechta da buda vinagi s TEB:)!!!
248. Ne moga bez teb.Kogato ne si do men syrceto mi kyrvi!Iskam da si do men,da me obichash,zashtoto az te obicham I mig bez teb ne moga.
249. Ti si postoqnno v synishtata,v mechtite I v syrceto mi. Az ne molq za nishto, osven da me obichash.
250. Potarsih te za da te sreshtna.Dokosnah te za da te usetya.Poiskah te za da te imam.Dadoh sarceto si za da mi dadesh tvoeto.Obiknah te za da otkriya,che lyubovta e strashna stihia!
251. Ti si choveka s koito iskam da buda.Ti si choveka zaradi kogoto shte se pobarkam.
252. O angel moj nebesen i krasiv,pregyrni me s nejnite si krila i neka otletim ottuk,da otletim zaedno niakude,kudeto viatyra spi,lunata blesti,kudeto da njama koj da ni razdeli...
253. Edna zvezda v nebeto sveti I na tebe shte q nazova.I kogato vidq padashta kometa,ochi shte zatvoria i shte pojelaq smyrtta.
254. Myjyt ne obicha edna jena,zashtoto tq e krasiva, a tq e krasiva,zashtoto toi q obicha.
255. Priqtel e tozi, za kogoto bih umrql. Lubim e tozi, za kogoto jiveq.
256. Raboti sqkash ne ti trqbvat pari.Tancuvai,sqkash nikoi net e gleda.Obichai, sqkash nikoga ne si bil naranqvan.
257. Trqbva da si tyrpeliv.Lubovta ne vinagi e idealna. Tq si e prosto lubov.
258. Ako nqkoi ti kaje,che te obicha, ne mu vqrvai. Zashtoto istinskata lubov ne se kazva, a se pokazva.
259. Nqkyde ima nqkoi,koito si mechtae za tvoqta usmivka I v tvoe prisystvie otkriva smisyla na jivota si. Taka, che kogato si sam/a pomni tova – nqkoi, nqkyde misli za teb.
260. Pisha ti kratko celuvam te sladko bez podpis bez data napravo v ustata!!!
261. Ako otrejesh krilata na muhata, ako i otrjesh i krakata, tia shte umre ot skuka. Taka i az umiram kogato ne si do men!

Няма коментари: