вторник, 26 юни 2007 г.

{}ОЩе...СПоМеНИ{}


Обичам те, когато идваш, когато сядаш тихичко до мен... Обичам те, когато си отиваш и те търся всеки ден след ден... Обичам те, когато ми говориш, когато свенливо ме гледаш с очи... Обичам те, когато се усмихваш и потъваш в моите сълзи... Обичам те, когато те сънувам, когато изгарям в огън от страст... Обичам те, когато те прегръщам и над тебе търся власт! Обичам те, когато другите те мразят и когато плачеш дори! Обичам те, когато се смееш и когато ме мразиш дори!!!
Аз тръгвам... ти свиваш рамене! Уверена си, че ще се върна! Напразно! Ти всичко ми отне, дори и силата да се обърна!
Целуни ме със устни прохладни,по-сладки от мед,дай ми нежна отрова, но не и прегръдки от лед.Искам с теб да избягам,но с мен ще избягаш ли ти?Всеки път ли се криешпоне този път остани.Кой изтръгна крилетеот крехките ти рамене?Нека аз те обичам поне...
Edno momiche plava malchalivo,edno momiche plava vav noshta.V sarceto svoita muka e staila i roni salza podir salza.Te padat bavno,bavno se otronvat,popivat v mekata zema,ala sa tolkova goreshti che posle dalgo stene tq.Edna salza blestqshta kapva na nejnite momicheshki ruce,a prustite i oprareni potrepvat pod ogunq na svitoto surce
Kогато мога прощавам, когато искам успявам, когато докосвам възпламенявам, когато целувам изгарям, когато обичам наранявам!
1. Aко беше сълза в моите очи не бих плакала никога, за да не те загубя ако можех със сълзи да те върна бих плакала цял живот, за да те имам!
2. Някой ден ще дойдеш и ще ме попиташ какво извирам-теб или живота.Аз ще отговоря –живота.Ти ще си тръгнеш без да знаеш, че моя живот си ти!
3. Ако всеки път когато мислех за теб падаше по една звезда скоро луната щеше да разбере какво е самота!
4. След залеза на всяка вяра настъпва мрак и тъмнина.След залеза на всяка обич настъпва болка и тъга.Когато някой си отива ти с нищо не можеш да го спреш.Когато първата любов умира не можеш с нея да умреш....!
5. Ако бях сълза в очите ти щях да се търкулна в/у устните ти.Но ако ти беше сълза в моите, никога нямаше да заплача , за да не те загубя!
6. Ако целувката е дъждовна капка, ти изпращам порой.Ако прегръдката е секунда, ти изпращам часове.Ако усмивката е вода ти изпращам океан.Ако си самотен, ти изпращам мен!
7. Сънищата са, за да се забравят.Реалността – за да се изживява.Мечтите-да се осъществяват, а ти си за да те обичам!
8. Ако сънищата не вяха сънища а реалност, аз нямаше да съм тук а при теб!
9. Не се кълни последна обич няма,За всяка твоя обич всичко свое дай.Не пълни сърцето си с измама.Не се кълни в последна обич.Такова нещо няма!
10. Прости ми, знам че сгреших, прости ми изневерих и много ме боли.Прости ми за слабостта, безсилна съм от вина, дълбоко те раних.Знаеш боли да те гледам в очи и да прося сама любовта!
11. Нещастна съм, защото те обичам, а ти така играеш си с мен.Да те забравя често се заричам, но те обичам повече от ден на ден!
12. Впрочем ходих на ЕКГ и сърцето ми не е разбито.Успех следващия път!
13. Небето е ясно, полето е тясно и знай копеле нещастно че те обичам страстно!
14. Обичам те, обичам те от все сърце.За теб на всичко сам готова, дори да вдигна чаша с отрова!
15. Да си сам не е добре. Да си сама не е добре, но сам и сама на саме си е най-добре!
16. Ако смяташ, че си постоянно в мислите ми, че ще направя всичко за теб, че те обичам.... съжалявам, но си прав!
17. С теб открих любовта и дойде при мен радостта.Привързах се бързо към теб и искам да бъда до теб, днес, утре и всеки ден, докато има живот за мен!
18. Винаги сама, толкова сама.Ти ли ме закле, ти ли ме прокле да съм сама?Всеки се бой да те замени и да заличи твоите следи в душата ми!
19. Kогато мога прощавам, когато искам успявам, когато докосвам възпламенявам, когато целувам изгарям, когато обичам наранявам!
20. Защо ме остави, защо ме забрави?Защо любовта ми от сърцето си заличи?Обич моя няма да те забравя, защото за мене всичко красиво си ти!
21. Може би ти сега ще намериш любовта, може би и някой ден ще си спомниш за мен, но не искай да се спра не ме моли за това как далечни сме сега, няма я любовта!
22. Ти дори не разбра как увяхна любовта, спомен сив си ти за мен, като вятъра студен, колко думи и лъжи казваш сякаш имам аз вина че си тръгна любовта!
23. Нека да откриеш, да намериш любовта, да ти вземе всичко, както взе ти от мен.Няма да повярваш как боли това, а гори сърцето, всичко свършва в самота!
24. Ето пак си тръгваш, заминаваш ти далеч от мен и отваряш рана силно да боли.Няма да те върна и за приказки вече няма време, всичко свърши с нас нали?
25. Ако някога без теб остана, аз няма да съм повече човек, а труп с дълбока рана, за която няма лек!
26. Обичах те, ти мене не.Сънувах те, ти мене не.Забравих те, ти мене не!
27. Страхувам се да не те изгубя, страхувам се от мисълта, че днес обичаш друга.Страх ме е че утре ще ме забравиш в прегръдките на нечия жена и ще ме отминеш мълчешком без думи с гордо вдигната глава!
28. Забраних на сърцето си да те обича, но то не ме послуша...Забраних на очите си да те гледат, но те не искаха да се отделят от теб...Забраних на устните си да те целуват, но те намираха наслада в твоите...Забраних на ръцете си да те прегръщат, но те те жадуваха...Забраних си да мисля за теб, но видях че е невъзможно!Любовта ми към теб може да е грешка, но аз съм готова да я повторя винаги!
29. Захар-не не е!Шоколад-не не е!Чакай да помисля мед-не не е!По дяволите няма по-сладко нещо от теб!
30. Ти си почти всичко най-хубаво на този свят.Единственото хубаво нещо, което не си е че не си мой!
31. Ако днес е последният ми ден, а ти не си попаднал в моя плен ще преобърна цялата вселена, за да създам любовта ни неродена!
32. Крайно време е да разбереш, че добрият секс е като игра на билярд-не е важно да удряш силно, а да използваш ефектно щеката!
33. Ако си затвориш очите за 3 секунди, каква еротична фантазия си представяш?О’К!А кога да дойда да я превърна в реалност?
34. Прости, че те забравих.В живота друг намерих аз и никога не ми прощавай за нашия последен час.Когато казах ти “Махни се”, ти отиде си без страх.Сега те моля забрави ме-за всичко съм виновна аз!
35. Намерен е труп без мозък с малка пишка-обади ми се, че се притеснявам!
36. Клуб “Заден двор” организира купон под девиза “здраво да ти влиза” При редовно посещение има входно намаление, при актове без спирка има бонус свирка!
37. Болят ли те краката?Питам те защото постоянно се разхождаш в мислите ми!
38. Хороскопът ви за тази седмица-здраве-звездите се усмихват; щастие-звездите се усмихват; късмет-звездите се усмихват; секс-звездите умират от смях!
39. Аз съм малко зелено човече избрало твоя телефон.Търсач сам на женски номера в твоя GSM.Търся, търся но не намирам.Извод- ти си гей!
40. Бог създал 10 красиви ангелчета и ги пратил в рая, но десетото било невероятно прекрасно и мило и другите от завист го хвърлили на Земята.Заболя ли те?
41. Липсваш ми, задъхвам се от самота.Липсваш ми, сама вървя в нощта.Липсваш ми, заспивайки отново теб сънувам.Липсваш ми, повярвай ми ОБИЧАМ ТЕ!
42. Защо в този момент те няма?Защо не си до мен, защо когато те търся не те намирам?Може би защото си с друга някъде там, а може би си толкова близо, че да не те виждам?Защо когато те намеря и искам да ти кажа нещо, сърцето и гласът ми спират?Може би, защото толкова те обичам, че нямам думи да изкажа колко те обичам, а може би няма смисъл!
43. Първият път, когато те видях се страхувах да те докосна.Първият път, когато те докоснах, се страхувах да те целуна.Първият път, когато те целунах, се страхувах да те обикна.А сега, когато те обичам се страхувам да не те изгубя!
44. Не знам как ще го приемеш, това може да разбие сърцето ти.Затова нямам смелост да ти го кажа в очите-ЛИПСВАШ МИ!
45. Обичам те, крещи без глас душата.Обичам те такъв какъвто си.Обичам те с обич прокълната.Такава обич винаги горчи!
46. Без теб я няма любовта няма слънце и луна щом не си до мен няма нощ и ден!
47. Просто няма да мога да живея без теб, още щом ме погледнеш спира всичко в мен.Просто няма да мога зная вече добре, аз не мога без тебе!
48. Ти плени моето сърце така, че за миг времето спря, само ти ме объркваш всеки път,както никой друг!
49. За любов няма да те моля, на колене пред тебе няма да стоя.Обичам те без теб не мога, но горда съм родена и горда ще умра!
50. Едно момиче, което ти познаваш на теб изпраща тези редове, за да знаеш колко тежко е когато носиш влюбено сърце!
51. Когато ти си тръгна, изпусна нещо.Наведох се да го вдигна, това беше твоята обич.Но съжалявам чужди вещи не прибирам!
52. Аз повдигам мокрите клепачи, аз те гледам с влага на очи, аз мълча защото те обичам и единствената ми мечта си ти!
53. Винаги има наранени от една любов!Винаги се случва така че един обича някого, а той него не!Винаги любовта донася прекрасни спомени, след които остават мъки и сълзи!От любов можеш да нараниш най-лесно човека когото обичаш!
54. Аз живея, защото живееш и ти!Аз съм човек, защото човека до мене си ти!Аз моето щастие с твоето име наричам, защото ти съществуваш и аз те обичам!
55. Простих аз първата ти грешка, после втората простих.Така привикнах да прощавам, а ти привикна да грешиш!
56. Това което може дрогата, аз го мога с език!
57. Аз тръгвам ти вдигаш рамене.Уверен си че ще се върна.Напразно.Ти всичко ми отне дори и силата да се обърна!
58. Кажи ти някога да си обичал, но не на думи или на шега!Кажи ти някога да си почувствал какво е всъщност любовта.Искаше ме станах твоя това ли беше твоята мечта, искаше да те обичам и както винаги успя!
59. Само отвореното сърце може да получи любов, само отвореното съзнание може да получи мъдрост, само сладур като теб може да получи sms от мен!
60. Имах сърце,но сега то е твое!Имах мисли, но ти ми ги превзе!Имах свобода, но ти ми я отне!Живях в свят на мечти, но сега единствената ми мечта си ти!
Нощ е всичко спи!Една възглавница окъпана в сълзии куп разпилени писма.Защо е така?Защо ли?Защото свърши любовта между две сърца!
Никога не се обръщайгледай винаги напред,защото знай човек се връща,когато нещо не е в ред!
Ти вървиш,а те са толкова заети!Не виждат,че си още там!Те са двама, а ти си трети!А третият е винаги сам!
Ти виждал ли си падаща звезда?И пожелавал ли си нещо в този миг?Очите на обречен виждал ли си,дочувал ли си в тях отчаян вик?Живял ли си във дом с порутен покрив?Стоял ли си във буря до само дърво?И трясъка връз него чакал ли сиот гръм със мълния в едно?Ръце протягал ли си подир птица?Лекувал ли си счупено крило?Изпращал ли си я със взор зареян горе,отлитаща от стъкнато с любов гнездо?Ръка премръзнала затоплял ли си с длани?Надежда върнал ли си в нечия душа?От себе си отричал ли си се заради някой,обричайки се сам на самота?Подавал ли си на голтака свойта риза?На давещ се протегна ли ръка?Ако и туй си сторил без да мериш,осмислил си защо си на света!!!
{TyJni SPoMenI}
{1}Животът е верига от страдания. И малко обич смесено в тях. Животът е верига от страдания. И само малко радост в тях.
{2}Дори, когато си заминеш, дори когато си далече, аз винаги ще те обичам и мислено ще сам при теб! Дори когато ме забравиш и времето ме заличи,дори тогава аз ще те обичам,макар и силно да боли!
{3}Bez myka ochite ne plachat. Bez oblak dyjd ne vali! Samo iskrenno koito obichat mogat da ronqt sylzi!
{4}Ima myka, koqto ne stihva. Ima sylzi koito nepresyhvat. Ima bolka, koqto vremeto nelekuva. Ima rani, koito nezazdravqvat…Ima hora, koito ne se zabravqt!
{5}Kazvash che obicash dajda,no kogato vali zatvarqsh prozorcite.Kazvash,4e obichash cvetqta,no gi kasash bez da te boli.Zatova kogato kazvash che me obichash...dobre si pomisli!
{6}Ogledah se v ochite ti .... vidiah iskrica v kosite ti ... tolkova mnogo se vlubih,che do poluda jiveia ... samo za edin mig , samo za edna tvoia usmivka . Tolkova mnogo iskam vsiaka sutrin da se oglejdam v ochite ti ... siakash v ogledalo ... a ti dali izpitvash syshto ... ne znam,a tolkova bih iskala ! Obicham te ... lubovta mi me krepi .... tolkova mnogo , che dori na problemite otgovariam s usmivka
{7}Vsi4ki kotenca ve4e sa zaspali sgu6eni edno v drugo,Samo nai-sladkoto e o6te budno i 4ete tozi sms za leka no6t!
{8}не оби4ам да пла4а но пла4а заради теб, не оби4ам да пия но пия заради теб. Не оби4ам себе си ,но оби4ам теб Искам винаги да съм до теб. Искам да бъда въздух... винаги да те обгръ6там. Искам да бъда вода... винаги да ме пие6 с топли устни. Искам да бъда завивка... винаги да топля твоето тяло. Искам да бъда слънце... винаги да галя с лъ4и само теб. Искам и луна да бъда ... винаги да те гледам как заспива6. Искам да бъда онова моми4е, което озна4ава вси4ко за теб! ЗА СВЕТА ТИ СИ ПРОСТО ЕДИН 4ОВЕК, НИ ЗА ЕДИН 4ОВЕК ТИ СИ ЦЕЛИЯ СВЯТ
{9}Zatvarqm si o4ite i vijdam drugi dve! To4no sre6tu men palnqt moeto sarce!Tova sa tvoite o4i prekrasno greinali zvezdi. V tqh vijdam svoite me4ti, a v tqh si samo ti!
{10}V jivota nqma nevazmojno! V jivota vsi4ko e borba! Trqbva samo tvarda volq, za da postigne6 svoqta me4ta!
{11}Piq za teb za6toto te obi4am! Da ne zabravqm kolko mnogo me boli! Piq i tvoeto ime izri4am,za da ne zabravqm 4e vinovnata si ti!
{12}Ako 4ovek nqma 6tastie da bade obi4an,to pone ima gor4ivata naslada da me4tae za tozi koito obi4a!
{13}Edin 4ovek mi lipstva i vsi4ko mi e bezrazli4no! Edin 4ovek,a vsa6tnos vsi4ko!
{14}Vsi4ko idva za da si otide i da ostavi spomena za ne6to koeto nikoga nqma da se varne!
{15}Nqma da pro6tavam,nqma tvoeto da stava! Kak da di6am az re6avam! Cqla ve4er zabelejki,cqla ve4er tarsi6 gre6ki! 4ui me milo,ako iska6 me sadi,ako te draznq si idi!
{16}Obi4ah te kogato be6e s neq! Obi4ah te kogato be6e sam! Obi4ah te kogato kazah "mrazq te"! Obi4am te-i sega i ti go znae6! Tvoqta snimka celuvam i tiho zaspivam v zdra4a,use6tam...po to4no sanuvam i bez da iskam az pla4a... Nai hubavoto ne6to e da obi4a6,a o6te po hubavo da bade6 obi4an ot 4oveka kogoto obi4a6
{17}Влажни от мъка очи, свит стомах, болка в гърдите, телефонът жестоко мълчи, не блестят тая вечер звездите...
{18}az sym edna ILLUSION...ne sym ot tuk ,prosto minavam...ne tyrsq nikoi,ne ochakvam ni6to...za malko sym...ne,nemojesh da trygnesh s men...pytqt e dylyg...pytqt e strymen...idvam rano sutrin i si otivam predi zalez slynce...az prosto minavam...
{19}Когато нещо скъпо си отива, не се моли,не се опитвай да го спреш. Не се вини за неговите грешки, не казвай “виновната съм аз!” Когато с друга ти го видиш, спокойно ти го отмини, не искай стари сметки да разчистваш, тъй повече ще те боли! Когато нещо скъпо си отива, не се моли,не се опитвай да го спреш, ако истински си го обичала тези думи, знам, ще разбереш!!!
{20}Ne me poglejdai s tolkova omraza-izli6no e i glupavo dori, razbiram bolkata ti neizkazna,za6toto tq i v moite gardi gori! Povqrvai mi,az sa6to go obi4am, 6tastliva sam kogato e krai men. Na drugite po nishto ne prili4a-obi4am go-razbira6 me nali?! Kakvo da pravim,nego da popitame, koq ot dvete ni 6te izbere. Ako si ti,to az 6te si otida i bolkata mi ti 6te razbere6. Ne me poglejdai s tolkova omraza-izli6no e i glupavo dori. Edna ot dvete trqbva da si ide-koq?Sadbata 6te re6i!
{21}Животът е верига от страдания. И малко обич смесено в тях. Животът е верига от страдания. И само малко радост в тях. Не плачи!Не помагат сълзите! Стискай зъби!Мълчи! Много малко в живота е истина, Но понякога тя също боли!
{22}Ti leka nosht mi kazvash,no leka li shte e noshta? Shtom dvama ni e razdelila tejka shte e tq ! Makar dushata mi lubqshta da chaka kraq na noshta ti leka nosht ne mi izprashtai,zashtoto tejka shte e tq!!Blazq na tezi deto znaqt che dvama shte se prez noshta - te leka nosht ne si jelaqt,no vinagi e leka tq !!!

Няма коментари: