четвъртък, 28 юни 2007 г.

٠•●ОбщИ СпОмЕнИ●•٠


PoKaZa Mi i MaLkiTe NesHTa v sVeTa!NaKaRa Me Da Se RaDVaM Na JiVoTa TaKa vSe eDNo e MecHTa!NaKaRa Me Da PoVqRVaM cHe NqKoi iMa VqRa V MeN cHe NqkOi iMa NujDa oT MeN i NeShTe Go aZ pReDaM! PoDaDe Mi RuKa ToGaVa KoGaTo ImAh NujDa oT pRiqTeL I v LuBoVTa PoKaZa Mi Nai SLaDkiTe NeShTa

Непознати хора.Непознати лица.Непознати души.Непознати сърца.И всеки се мисли за оригинален,не осъзнава как става банален...А истинските са толкова малко,това не е ли жалко?!Думи,чувства и мечти,всичките ли са само изпитани лъжи...[STOP COPY ME!]
-------------------------------------------------------------------------------
Нашето мото е:Ако си живял добре, ако си направил щастливо поне едно дете, ако си подал ръка, на нуждаещ се в беда, ако си дал от себе си поне частица душа, то значи си запалил поне една искра, направил си един живот по-лек, зарадвал си 4овек. Тогава разбираш че постигнал си целта, за която си се борил и живял,но дал от сърце и душа!


1:Sybujdam se , stavam , gledam oshte spq. Oblicham se , obuvam se gol izlizam. Minavam gledam sveti,chukam,otvarqm,vlizam to pyk zakliucheno , oniq vytre karti igraqt.


2:Obicham te do smart ,no osamvam vse pri druk s du6a trepereshta ot Stud!!!


3:Iskam da ti kaja mnogo.Iskam da ti kaja vsichko.OBICHAM TE tova e mnogo!!!OBICHAM TE tova e vsichko!!!


4: Gledam tvoeto lice moqt svqt darjish v race navan kreshtq Obicham te pred tebe stoq usmihvam se!Ei ti Obicham te!


5: Lubovta ne sashtestvuva tq e samo igra,salzi i stradaniq tova sa neinite pravila!!!!!


6:Edno syrce,koeto te obicha!Edno syrce,koeto te zove!Edno syrce ot tebe pogled ne otdelq,jelaete i ot lubov shte umre!!!


7: Edin chovek mi lipsva i vsichko e bezli4no.Edin chovek,a vsyshtnost vsichko!


8:Kazanata duma ne e nai-golqmata bolka,nai-golqmata bolka e kogato veche ne chuvstavsh bolka!


9:Obi4am jivota kovaren makar da e truden,syrov za6toto v nego se rajda edni4kata duma lubov!


10:Kogato nqkoi si otiva ti nqma6 sili da go spresh.Kogato vijda6 che edna lubov ymira ti iskash s neq da ymresh!


11:Bez myka ochite ne plachat,bez oblak dujd ne vali.Samo iskteno koito obichat mogat da ronqt sulsi!


12: Xubava si dqvol da te vzeme i neka tozi dqvol buda az.I sreshtu dqvol shte izlqza na srajenie ako toi zastane mejdy nas!


13: Da obichash nqkoi,koito ne moje da byde tvoi e bolest,koqto samo smyrtta moje da izlekuva!


14: Obicham te prez myka i sylzi.Obicham te dori da me boli.Da grqh e trqbva da priznaq,no tvoqta lubov me prashta v Raq!


15:Edin den shte me pitash koe e po-vajno,ti ili jivota miωAz shte ti kaja jivota mi i ti 6te si otidesh bez da znae6 4e ti si moq jivot!


16:Edna molba!Promeni se!Edno jelanie!Ne me zabravqi!Edna luja!Ne te obicham!Edna istina!Lipsvash mi!


17:Ima edno istinsko neshto na sveta i to e Lubovta!Ako ne saymeesh da q otkrie6 v chovek koito naistina te obicha-potava!


18:Shte me zagybish,no shte osuznaesh-Bez men ne mojesh da si ti!Shte ti lipsvam i she me jelaesh-Vinata v sebe si tursi!


19:Jivotut ne e nishto poveche ot edin film,s krasivo nachalo i s tragichen krai!


20: Zashto li te vidqhωZashto li s teb se zapoznahωZashto pleni ti moeto sarce,a posle kaza tvardo NE ω!


21:Ako vseki pat,kogato si mislix za Teb padashe po edna zvezda,lunata skoro shteshe da razbere kakvo e Samota!


22:Pojela moeto syrce.poluchi go i go razbi, no zabravi nai sladkoto koeto moje da polucish-moeto otmashtenie!


23:Kaji che obichash samo men,che sym smisala na tvoq den,che pulsat na sarceto ti bez men shte bade kato ptica v plen!


24:Ne vqrvai na tozi koito ti kazva "obicham te", a na tozi koito ti kazva "obichai me" !


25:Obichah te i oshte te obicham za teb az mislq chesto do zori makar pred vsichki da odricham i pred sebe si dori!


26:Rodil sym se bes da iskam,shte umra bes da iskam,zatova shte jiveq kakto as iskam!


27: Lubovta e sydba,za teb i men promeni sveta.Vremeto sprq v miga shtom te vidqh,moeto sarce bez glas kreshti:ostani!


28:V jivota nikoga ne sajalqvai salzi pred nikogo ne lei i ako mojesh smei se na sadbata,za da ne moje tq da ti se smee!


28:Ako bix mogal da bada chast ot teb, bix iskal da sym tvoqta sylza na ochite - da se rodq na ochite ti, da jiveq na liceto ti i da umra na ustnite ti !


29:Ako se nameri nqkoi,koito s parche led da napishe vyrhu slynceto "Obicham te",znachi se e rodil choveka,koito te obicha poveche ot men!


30:Prosti mi che synuvam teb,prostimi che revnuvam teb,prosti mi,sabudi me ot synia,sabudi me za da ne umra!


31:Syrceto e malka vaza v koiato ne cyfti omraza gore glavata dori kogato gybish igrata!


32:Sudba sadba zashto si tai jestoka zashto otne mi tazi libov varni mi q tq trqbva da e moq varni mi varni radosta!


33:Iskam da ti dam moqta lubov sega v tozi jivot.Iskam da sym s teb v dobro i losho.


34:Kogato za pyrvi pyt te vidqh se vlubih v teb.Kogato za pyrvi pyt te celunah -neiskah da te pusna.


35:Nikoi ne te obi4a,nikoi ne te jelae,nikoi ne misli za teb kakto az.Obi4am te milo!


36:V glavata mi ima edna misyl i tq e za teb.I tazi misyl kazva "Obi4am te!"


37: Pomirisah Roza.Probodoh se na bodlite i i s kryvta si napisah "Obi4am te!"


38:Pri vseki udyr na syrceto mi mislq za teb.I dokato syrceto mi tupti ste mislq za teb.Obi4am te!


38:Samo s teb sym stastliv.Ti ocvetqvash moqt jivot I za tova iskam da ti otdam jivota si.


40:Nujdaq se ot 3 nesta za da jiveq.Ot slunce prez denq.Ot Lunata prez nosta i ot TEB zavinagi!


41:Dumata "LUBOV" ne moje da se opi6e.Moje q 4ustva6 li ne.Az 4uvstvam Lubovta...kogato mislq za teb!


42:Kazah li ti dnes:Obi4am teωSte ti go kazvam i pokazvam oste bezbroi pyti.Obi4am te!


43:Obi4am te, iskam tvoite ryce da milvat moeto lice.Obi4am te do bolka.Bez teb ne moga az!


44:Poznai koi misli za teb!Poznai koi te obi4a!Poznai koi ti pra6ta tozi sms!


45:Nejno me dokosni i pojelai ot mene vsi4ko ti.


46:Iskam do men da zastane6 I kryvta mi da zapali6 i neka syrcata ni w 1 da se seqt.


47:Jaduvam za tvoite celuvki....Jaduvam za tvoite o4i...jaduvam za tvojata usmivka...Jaduvam za teb!


48:Pra6tam ti 3 Rozi.1 za stastie.2-ra za kysmet A tretata ti pra6tam za da ti kaje,4e te Obi4am!


49:Kakvo moga da kaja!Ste ostavq syrceto si da govori:OBI4AM TE!


50:Vednyj nesto se slu4i s men.Tova be nai-sladkoto ne6to na sveta.Be fantaziq,sbydnata me4ta.Tova be denqt v koito to sreshtnah.


51:Izvynzamna li siωZastoto na Zamqta nemoje da se rodi tolkova krasivo syzdanie.


52:Vqrvashta li siωZastoto opredeleno ti si otgovoryt na moite molitvi.


53:Ako si izmorena - si pochini.Ako si samotna...ela pri men.


54:Kakto cvetqta se nujdaqt ot slynce i voda taka i az se nujdaq ot TEB za da jiveq!


55:Statie e za men kogato slynceto i zvezdite greqt v ochite ti ot radost.


56:Jivotyt e edin pyzel i ti si parchenceto, koeto mi lipsva.


57:Vselenata sys svoite planeti i zvezdi e bledo kopie na tvoite ochi.


58:Ustnite ti sa sochni.Ochite krasivi.A celuvkite ti topli...Molq te celuni me.


59:Tova e sms ot momche, koeto te namira za charovna,sladka,mila,seksi,prekrasna,krasiva.


60:Ti si vyzduhyt za men...a kak da jiveq bez vyzduh!


61:Vie ste arestuvana!Prichina: zavyrtqhte mi glavata!Prisyda: vecherq s men!


62:Ti prevryshtash moqt Softwear v Hardwear!


63:Iskash li da vidish nai-krasivoto momiche na svetaωMi togava pogledni v ogledaloto!


64:Kazaha mi,che celuvkitre pravqt horata staslivi...Iskash li da te napravq stastlivaω


65:Pojelah si te kogato vidqh padashta zvezda!


66:Popitah raq dali lipsva 1 angelche, zastoto angelche kato teb na Zemqta ne moje da se rodi!


67:Slynceto izgrq ili ti se usmihnaω


68:Celuvkata e ezikyt na Svetyt.Iskash li da si pogovorimω


69:Lubovta e igra, v koqto ima 2-ma pobediteli.Iskash li da mi bydesh protivnikω Ako poznaesh koi sym ste poluchish ot men 57483564653468574654356435 celuvki :)!Ne se bazikam!


70:Ti si nai-hubavata mi misyl, nai-sykrovennoto jelanie, nai-svetlata lubov!


71:Ako beshe sylza v moite ochi ne bih zaplakyl nikoga za da ne te izgubq!


72:Ako mojeh sys sylzi da te vyrna, bih plakyl cql jivot za da te imam!


73:Kogato vratata na stastieto se zatvori,to druga se otvarq.No dokato gledame v zatvorenata vrata,nqma da vidim otvorenata.


74:Sybujdam se i zaspivam s misylta za teb lubov moq!


75:Samotna siωKak kato neprekysanto si v mislite mi!


76: Iskah da izpratq lubovta si po poshtata,no poshtaliona kaza,4e e prekaleno golqma!


77:Lipsva mi tvoqta usmivka,tvoite celuki i nejnata ti koja.Iskam te!


78:Ako syrceto ti e zatvor,to az iskam da sym zatvornik v nego zavinagi!


79:Svetyt stava po-krasiv, kogato ti si do men!


80:Jenite haresvat myja zashtoto e silen,no go obi4at zaradi negovata slabost!


81:Ne e 4udno,4e te obi4am.No tova,4e me obichash me kara da letq ot radost!


82:Bez lubov ne moga da jiveq.Ti si lubovta i za tova ne moga da jiveq bez teb!


83:Az silno te obi4am i sarceto mi za teb tupti.Bez teb jivota mi e sku4en.Bez teb nemoga razberi!


84:Ako 6tastieto e ptica,neka nikoga ne sprira neiniqt polet!Ako liubovta e more,neka nikoga ne vidish brqg.


85:Surceto mi ne e puteka da minesh i da si zaminesh.Surceto mi ne e kamina da doidesh i da se stoplish.Surceto mi e HRAM I vlezesh li ostavash TAM!


86:Da te pomnq mi kazva sarceto.Da te pomnq mi kazva du6ata.Da me pomni6 ne te zadaljavam, no me pomni ako zaslujavam.


87:Nqma ni6to po-tamno ot no6ta.Nqma ni6to po-cvetno ot dagata.Nqma ni6to po-silno ot lubovta i ni6to po-sladko ot teb.


88:Kogato pticite letqt v efira, kogato vqtura gali svejite lista i ezeroto s xorizonta se subira, togava idva lubovta!


89:V jivota si te sre6tnah slu4aino.Vlubih se v teb bezkraino i 4e te obi4am nqma samnenie.Da te zabravq nqmam namerenie.


90:Gospod e sazdal sveta za 6 dni, no mu e otnelo vekove da sazdade nqkoi tolkova krasiv,umen i inteligenten kato teb.


91:Edno syrce bezumno te obi4a.Edno syrce bezumno te kylne, 4e ve4no tebe 6te obi4a,4e ve4no tebe 6te kylne. No znai 4e be6e pyrvata mi obi4 i poslednata 6te byde6 ti!


92:Kakvo e Jivotaω Jivota e Lubov. Kakvo e Lubovtaω Lubovta e Celuvka. Kakvo e Celuvkataω Ela tuk da ti pokaja!'


93:Ako obi4a6 nqkoi i tova boli,obi4ai go dori i naranen da si.Ako nqkoi teb obi4a zapomni bi trabvalo i nego da boli.


94:Ako obi4a6 nqkogo napi6i imeto mu v krag,vmesto v sarce,za6toto sarcata bivat razbiti,no kragovete se vartqt ve4no.


95:Kazaha Mi 4e Edin Den e 24 4asa,4e Edin 4as e 60 Minuti, No Nikoi Ne Mi E Kazal 4e 1-na Minuta Bez Teb E Cqla Ve4nost.


96:Obichai ne tozi,koito ti kazva `Obicham te!` , a tozi,koito sas salzi te moli `Obichai me!`


97:Ako ti jivee6 100 godini,to az iskam da jiveq 100 godini,bez 1 den,za da ne se nalaga nikoga da jiveq bez teb!


98:Kliucha kam sartseto mozhe da bade samo edna mila duma ili nezhna tseluvka... Pozvoli mi az da ti q dam!


99:Ne se li izmori... da prepuskash iz mislite mi. Obicham te. Lipsvash mi.


100: Hm.. nai-dobre e da ti kazha samo "Obicham te". Dostatachno e, zashtoto znam, che i ti me obichash!


101: Denqt e tazhen bez teb!


102: Boli... i e pusto, i bavno minavat minutite... kogato te nqma.


103: Jelaq da chuq glasa ti, ochakvam dokosvaneto ti, mechtaq za teb.


104:Az gubq kontrol, kogato si blizo do men. Az gubq kontrol, kogato si mislq za teb. Az gubq kontrol, zashtoto te obicham.


105: Predi malko mi se obadiha ot raq, tarsiat edin agnel! No nqma strashno, ne sam te izdal.


106: Obozhavam te. Iskam te.


108: V uchilishte ni uchat, che 1 chas e 60 min. I che 1 minuta e 60 secundi. No nikoi ne mi e kazval, che edin mig bez teb e tsiala vechnost.


109: Bih iskal da ti kazha mnogo, no ne moga. Bih iskal da ti kazaha vsichko, no ne trqbva. Obicham te, tova e mnogo. Obicham te, tova e vsichko.


110: Obi4am te,iskam tvoite ryce!


111: Obi4am te, iskam da milvam tvoeto lice!


112. Obi4am te do bolka I bez teb ne moga az!


113. Celuvai me, celuvai me I neka bolkata da spre!


114. Znai,4e bez teb ne moga az I igraesh si ti s moq ogyn!


115. Bez teb ne moga da obi4am! Bez teb jivota nqma smisyl!


116. Bez teb ne moga da disham az! Bez teb e myrtva lubovta!


117. Samo ti si nejna I grehovna! Samo ti si vesela I charovna!


118. Znai, 4e ti si vinovna za ogynq v syrceto mi!


119. Lunata noshtem za nas izgrqva I syrcata ni v toz chas strastno se tyrsqt I izgarqt!


120. Klada ot strast v men gori I kamyk ste zaplamti shtom te OBICHAM az!


121. Obichai men, obich v moeto syrce I dushata si vlei ti v moeto more!


122:Obichai me s pareshti ryce I za mig zavladei moeto syrce!


123:Istinskata liubov e sposobnostta na 4oveka da obi4a,dori da ne bade obi4an!


124:Obichal li si taka, che nishto da ne moje da spre poletyt kym tozi kogoto obiuchashω Obichal li si tazi lubovω Kylnql li si se s vsichki dumi I vyv vsichkoω Kreshtql li si ot bolkaω Umiral li si ot mylchanietoω Molil li si se na kolene da te poshtadqt – teb I tazi lubovω


125:Nikoga ne gubish kogato obichas! Gubish kogato podtiskash chuvstvata si!


126:Kogato chovek zagine bez da e postignal jelanata cel, tova ne e porajenie nito pobeda. Porajenie e, kogato chovek e jiv, a ne e dostignal jelanata cel, zashtoto se e otkazal ot neq.


127:Radost e, kogato me dokosvash. Ludost e, kogato me celuvash. Silen sym, zashtoto te obicham. Tyrsq te vyv vsichko na sveta!


128:Mislq za teb postoqnno, obsebila si me totalno, iskam te momentalno, dori da e fatalno!


129:skam da te zabravq, no nemoga. Zabravq li se lesno lubovtaω! Dve ochi v syrceto mi ostavat I az za tqh vechno ste skurbq!


130:Ne si pyrvata, v koqto se vlubih. Ne si pyrvata, za koqto prolqh sylza.No ste si poslednata, koqto ste obicham!


131:Tazi ve4er shte ostanesh v moite misli!Do men da budesh dnes e moeto jelanie! Bez teb ne vijdam smisal da jiveq I za oshte vecheri s teb kopneq!


132:Az i ti pod zvezdite krai braga. Dve kitari tiho v no6ta zvynqt i sqkash ni sheptqt za teb i men,za lubovta na dve syrca koito se zarichat, che ste bydat zaedno do kraq na sveta!


134:Pravi sex s dqvola za da imash vrazki s ada, no ne zabravqi, che na tozi svqt dqvola sum az !


135:V moq svqt si ti mechta i na syrceto dade pak krila! S teb kym raq ste vyrvim i nikoga ne ste se razdelim..tova e mechtata na moeto syrce - dar koito darjish v tvoite ryce! Ot celuvkite ti ste jiveq i za drug ne ste kopneq!


136:Navela v tymnoto glava nevolno imeto ti sricham i na pytekata v prahta chertaq dumata obicham !


137:Iskam da te lubq!Iskam da te nakaram da izpitash nai-golqmoto udovolstvie v jivota si, da te dokosvam do takava vyzbuda, che da iska6 vechno da se lubim bez krai!!!


138: Zashto jivqhω Zashto obichahω Kakvo namerih v lubovtaω Edna dusha ne me obikna, edna dusha ne me razbra.... jal mi e samo da se zaricham, che ste prestana da te obicham...jal mi e samo da se sboguvam i na razdiala da te celuvam!


139:Iskam da ti podarq neshto cenno, neshto moe. Bih ti dal syrceto si, no kak, kato to e tvoeω!


140:Vyrvi napred I nikoga ne spirai, dori syrceto da boli! Ne se obryshtai nazad, nedei se vzira, dori syrceto da kyrvi! Vyrvi napred I nikoga ne se obryshtai! I nikoga ne syjaliavai za otminalite dni! I znai, che toz, koito te obicha, ste doide sam pri teb oblqn v sylzi!


139:Работи сякаш не се нуждаеш от пари.


Обичай сякаш никой никога не те е наранявал. Танцувай сякаш никой не те гледа. Пей сякаш никой не те слуша. Живей сякаш на земята е Рай. "


140: Kazanata duma ne e nai-golqmata bolka,nai-golqmata bolka e kogato veche ne chuvstavsh bolka..


141:Obi4am jivota kovaren makar da e truden,syrov za6toto v nego se rajda edni4kata duma lubov!


142:Dnes ot teb pismo polu4ih,natajih se, mnogo plakah,pi6e6 mi 4e trudno ti bilo,4e razdqlata e tejka,4e ne spi6 po celi no6ti,4e ne moje6 bez mene!No ti za mene ne taguvai,po celi no6ti,ne buduvaii,taz razdqla vse 6te ima KRAI!


143:Ne sabirai kosi razpilqni,nejen vqtar se gu6i sled tqh,neka samo v sarceto ostane tui koeto s teb prejivqh,ne protqgai trepere6ti dlani razdvoeni ot bolka i strast neka v spomena samo ostane, tui 6to liubih i tui koeto propilqh :(


144:O4ite ti za mene bqha no6t i den,sarceto ti me4ta nedostijima,gleda6e me s pogleda si tuy styden,ne 4uh da kaje6 nikoga liubimi!o4ite mi sa palni s maka i salzi te kapqt kato kapki krav, i padat po umorenite ot skrab race,tova sa kapki kr1v ot moeto sarce!


145:Vremeto bez tebe sprq liubima,oblaci v zenicite mi pluvat vse salzi celuvat moita koja!Bez teb ne vijdam bade6teto,krai bez tebe na moq jivot,hvarlqm svoqta du6a za koi li pat,stap4i ili spasi q mila!


146:Mig samo s tebe i sas sarceto si 6te raztopq vseki zimen den!


147:Na liubovta e sqnka samotata!


148:Proniza sarcata vqtara studen,iz4ezna zorata na obalcite v plen i 4ustvata silni bez milost razpilq!dve du6i otroveni s vqtara tancuvat,dve sarca celuvat se i sled mig otlitat,ostava samo spomena,a toi boli!


149: I tazi nosht pak teb synyvah trupyt ti noseh na ruce.Ybih te za da te spechelq makar s izstinalo syrce!


150:Ima edno istinsko neshto na sveta i to e Lubovta!Ako ne saymeesh da q otkrie6 v chovek koito naistina te obicha-potava!


151:Ako obichash neshto silno pusni go na svoboda,ako ne se vyrne znachi taka e tqbvalo,ako se vyrne pazi go do krai!


152: Obicham Moreto Obicham Zvezdite No Nai Mnoooo Obicham Na ....... ochite!!!


153: Ako Ne Iskash Kogato Mojesh Nqma Da Mojesh Kogato Iskash !


154:Lunata kazva-xodi,zvezdite-lubi,a az ti kazvam kadeto i da hodish-Misli!


155:Ako bix mogal da bada chast ot teb, bix iskal da sym tvoqta sylza na ochite - da se rodq na ochite ti, da jiveq na liceto ti i da umra na ustnite ti !


156: Bydi nepovtorim{a} v tozi jivot - zashtoto vsichko koeto se povtarq gubi svoq char !


157: Prosti mi ti prosti che oshte te obicham.Prosti che tvoito ime v molitvite izricham!!Prosto mi!


158:Dnes jivei,za6toto V4ERA nqma da se vurne,a UTRE moje i da nedoide!


159: Zashto se vlubih v teb maimuno zashto taka se preebah-nqmashe li drugi ta tochno teb izbrah :(


160:Da te zabravqω!Po-dobre da umra!Da te obicham znachi da nosq bolkata!


161:Lubovta e jivot,jivota e lubov a da si lishen ot lubov znachi da badesh lishen ot jivot!


162:Obicham te i pak shte te obicham,syrceto mi vse za tebe vse tupti,dori i v ada da otida nikoi nqma da ni razdeli!


163:Obicham az edno momiche obicham go ot vse syrce!Za nego az na vsichko sym gotova! Dori na chashata s otrova!


164:Omrazata paralizira jivota: lubovta go izcelqva. Omrazata obyrkva jivota: lubovta vryshta harmoniqta. Omrazata pomrachava jivota: lubovta go ozarqva!


165:Misleh che imam priqtelstvo-greshal sam.Misleh che imam lubov greshal sam.Mislex che imam sebe si-greshal sam!!


166!!!:Ne mi vini,4e teb obi4am i te jelaq,sas tebe bih bil 6tastliv!sega si tuk i ve4e znaq 4e ima vreme koeto nikoi BOG ne moje da ni vzeme,i v sanq si pojelah da bade6 s mene za6toto v TEBE vidqh momi4e taka potrebno!


167: V ZALEZA NA VSQKA OBI4 NASTYPVA BOLKA I TYGA.KOGATO VIJDASH CHE EDNA LYBOV UMIRA TI NE MOJESH S NEQ DA UMRESH!KOGATO NESHTO SI OTIVA TI NE MOJESH DA GO SPRESH!TOGAVA VIJDASH CHE JIVOTA E IZMAMA CHE OBI4 E IMALO A VECHE NQMA,CHE SI BIL SHTASLIV A NE SI GO RAZBRAL!

168: KOGATO OBICHASH NQKOI ISTINSKI MOJESH DA MU PROSTISH VSICHKO NEZAVISIMO KOLKO TE E BOLQLO PREDI!!!


169: Bez teb ne moga razberi Bez teb sarceto me boli Bez teb e tajna moita mladost Bez teb za mene nqma radost!!!!!


170:Shte se otrovq ot cigari zaradi TEBE:)!


171:Sega me tarsi6 i me ceni6,no e kasno!kogato az te iskah,kogato te moleh,ti ne sprq!Sega za tebe vrati zatvorih,i skrih kliu4a v moeto SARCE!


172:Ti mi dade nejen spomen za da razbera 4e vav tozi svqt ogromen az ne s1m sam!Ostavi me da pogalq tvoite race,pozvoli mi da ostavq v tqh MOETO sarce!


173: Za vsi4ki moje da si nikoi no za edin 4ovek si vsi4ko!


174:Iskam da te imam,moq da si ti,sarceto moe za tebe gori,no negova si,a Az pal4a do zori!Pla4e sarceto,pla4e 6to te gubi druga ne moje to da liubi!

Няма коментари: